شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 27 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۳۵:۱۴

ساخت ۱۷۶ فروند شناور با سرمایه گذاری ۱.۷ میلیارد دلاری

باشگاه خبری فراساحل: رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی از ساخت ۱۷۶ فروند شناور با حجم سرمایه گذاری حدود ۱.۷ میلیارد دلاری طی مدت سه سال خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، احمد رفعت با اشاره به طرح تحول صنایع دریایی کشور با مشارکت بخش دولتی و خصوصی اظهار کرد: مقابله با تحریم‌های اعمال شده نیازمند استفاده از ظرفیت داخلی کشور است و در همین رابطه 176 فروند شناور با حجم سرمایه گذاری حدود 1.7میلیارد دلار طی مدت سه سال ساخته می‌شود.


وی با بیان این‌که این شناورها در یاردهای ایرانی ساخته خواهند شد، افزود: 59 درصد قطعات این شناورها ساخت داخل و  41 درصد هم قطعاتی است که ساخت داخل آنها وجود ندارد و ناچار به واردات آن هستیم. وی با بیان این‌که در طرح تحول صنایع دریایی تحول بزرگی در صنعت کشور ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: این طرح شامل تمامی شناورهایی که کشور به آن نیازمند است و بخشی از آنها شناورهای خدماتی بوده توسط 4 شرکت ایرانی ساخته می‌شود. به گفته وی، این طرح در شورایعالی صنایع دریایی کشور تصویب و 27 تیرماه ابلاغ شده است.




  کد خبر : 5715
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :